היום אנחנו זוכים לספר לכם הכל על סיבוכים בטורבילון ולענות על כל השאלות הנפוצות ביותר על tourbillons.

טורבילון הוא סיבוך מכני שנמצא בתנועות של שעונים מכניים יוקרתיים מסוימים. הוא הומצא בתקופה או בשעון הכיס והוא גם מהפנט ומרתק לצפייה. שעונים עם tourbillons הם בדרך כלל קצת יקרים בהשוואה שעונים בלעדיהם. הם לא הסיבוך הנפוץ ביותר שתמצא בשעון, אבל בהחלט אחד המשעשעים ביותר.

איך נראה טורבילון?

לפעמים סוחר שעונים לא שמור עלול לטעות בשעון עם חיוג חצי שלד המציג גלגל איזון גלוי המכונה "לב פתוח" עבור טורבילון. לכן כאשר אתה מחפש אחד, חשוב ליצור קשר עם מומחה שעון מתוך חברה אמינה לפני רכישתו. הקפד לקרוא עוד כדי ללמוד כיצד לזהות במהירות שעון tourbillon אמיתי כאשר אתה רואה אחד ולהימנע נתקל סיוט אסון.

למה לחלק מהשעונים יש טורבילונים?

מטרת הטורבילון היא לטפל בבעיה שיש לשעונים מכניים רבים בכל הנוגע לאופן שבו הפיזיקה משפיעה על הדיוק והדיוק של תנועותיהם. כוח המשיכה הוא כוח שיוצר גרירה על תנועת השעון כאשר הם נמצאים בעמדות מסוימות.

מהי המטרה של טורבילון?

אחד הדברים המאתגרים ביותר שעינים התמודדו איתם בעת ויסות שעון כיס הוא ההשפעות שכוח המשיכה משחק על הקליבר או התנועה. טורבילון משמש כדרך להתמודד עם אפקט הדראג שכוח המשיכה משחק על חלק מהרכיבים הקטנים יותר בהמלטה של שעון כאשר הוא מוחזק בעמדות מסוימות.

איך שעון טורבילון עובד?

טורבילון ממקם חלקים מסוימים של המכונאים הפנימיים שעונים, (גלגל האיזון והבריחה) לתוך כלוב מסתובב. הבריחה היא מרכיב של התנועה המורכבת מספרינג השיער, גלגל האיזון והמשטח. שעון הטורבילון יסובב באיטיות את הכלוב הזה כשהוא מחזיק את הרכיבים הנ"ל, בדרך כלל בקצב של 1 סל"ד, וזה מנטרל את ההשפעות השליליות שכוח הכבידה יוצר כאשר השעון נמצא בעמדות מסוימות ומסייע לגהץ שגיאות דיוק במיקום.

הסרטון שלהלן מדגים כיצד הבריחה מותקנת על כלוב הטורבילון ומתארת גם כיצד היא מסובבת בהתמדה את הבריחה סביב הכלוב.

מי המציא את הטורבילון?

זה היה ב-1795 כשאברהם-לואי ברגוט פיתח את המנגנון המכני (AKA סיבוך) שאנו מכנים הטורבילון. ברגואט היה מפורסם גם בהמצאת מכשירים מהפכניים אחרים בעשיית שעונים כגון הרוטור שאנו מוצאים בשעונים אוטומטיים מתפתלים.

אין זה מפתיע כי שעונים רבים Breguet לעתים קרובות יש tourbillons. המילה "טורבילון" היא מונח צרפתי שאמצעי "סופה". אם אתה לוקח מבט אחד מקרוב על שעון tourbillon בפעולה, אז השם הגיוני לחלוטין. יש לו תנועה ספירלית מהפנטת שיכולה להיות די מהפנטת.

מהו הטורבילון הדק ביותר בעולם?

BVLGARI פרסמה את הטורבילון הדק ביותר בעולם ב-Bulgari Octo Finissimo Tourbillon, שמשתמש ב-Bulgari החדש, הדק במיוחד, המיוצר ב-Caliber BVL 268 המוצג להלן. תנועת 11 התכשיטים היא בעובי של 1.95 מ"מ בלבד ויש לה רזרבות כוח משוותות של 55 שעות.

האם יש סוגים שונים של tourbillons?

בהחלט! הטורבילונים התפתחו לא מעט מאז שהם הומצאו לראשונה. למעשה, יש לא מעט סוגים חדשים של טורבילונים. כמה שעוני יוקרה הם באמת יצירתיים באופן שבו הם מיישמים tourbillon תלת-axial. בהמשך תוכלו למצוא כמה דוגמאות וידאו של כמה חדשניים יותר.

טורבילונים עם צירים כפולים ושלושה צירים

טורבילון מרובה צירים הוא חידוש חדש לטורבילון המסורתי שבו הבריחה מותקנת בכלוב המסתובב ביותר ציר אחד. טורבילון בעל ציר משולש (בטורבילון) הוא טורבילון המסתובב על שלושה צירים שונים. טורבילון דו-צירי מסתובב רק בשני צירים.

להלן הדגמת וידאו של ג'ייקוב ושות' אסטרונומיה טריפל ציר Tourbillon בפעולה.

נכון שזה היה מתוק?

להלן עוד סרטון טורבילון בעל ציר משולש. הפעם מראה את הטורבילון התלת-אזל של ג'רארד-פרגו בפעולה.

סיורים זוגיים ומרובעים

טורבילון כפול או מרובע הוא שעון שיש לו יותר סיבוך טורבילון אחד כגון סיור מרובע Greubel Forsey "à Différentiel Sphérique" בהשתתפות וידאו למטה. זה סוג של מגמה חדשה להוסיף יותר מאחד לשעון.

טורבילונים מעופפים

טורבילון מעופף רכוב באופן שונה מאשר tourbillon מסורתי. רובם מותקנים עם מערכת תמיכה כגון גשר או זין משני הצדדים. מה שהופך את הטורבילון המעופף שונה הוא שהוא נתמך על ידי צד אחד בלבד.

להלן וידאו של השלד של ג'רארד-פרגו לוראטו מעופף טורבילון

ג'ירוטורבילונים

בשנת 2002 ג'ירוטורבילון הראשון היה מושג על ידי שני שעונים מחוננים; גברת מגלי מטרילר ואריק קודרי. הוא מסתובב על צירים מרובים ומכאן השם. לא יותר מדי יוצרו אי פעם ו ייגר-LeCoultre היו כמה דגמים כי היה ייצור מוגבל מאוד על כל אחד.

תענגו את עיניכם על הסרטון של ג'ירוטורבילון למטה.

אתה צריך לקבל שעון טורבילון?

כן, אבל רק אם אתה יכול להתמודד עם הרבה שעון.

למה טורבילון כל כך יקר?

tourbillon הוא שעון רציני ימשוך הרבה תשומת לב לפרק כף היד שלך. אספנים רבים היו מחשיבים את שעוני הטורבילון שלהם לחלק מרכושם היקר ביותר. אז כדי לענות על השאלה: לקבל רק אחד אם אתה חושב שאתה יכול להתמודד עם זה.

כמה עולה שעון טורבילון?

הם לא זולים. הם מתחילים בסביבות תג מחיר נמוך-5 דמות והם יכולים להיכנס למיליונים בהתאם ליצרן, מודל, וגם תלוי אם זה חדש או בבעלות מראש tourbillon לצפות.

מהו שעון הטורבילון הזול ביותר?

שעון טורבילון הוא בהגדרה פריט יוקרה רציני. tourbillon חדש מצרה שוויצרית שיש לו אישור COSC שלשען מכובד כגון TAG Heuer יתחיל בדרך כלל בסביבות מחיר מחירון של כ $17,000 ולמעלה. ייתכן שתוכל למצוא אחד חדש מכמה שוק זול הרבה יותר נמוך, מותגים שאינם יוקרה אבל אף אחד כי כל אספן שעונים רציני אי פעם ימליץ.

טורבילונים שוויצריים מצרה

על פי רוב, tourbillons קשורים מאוד שעונים שוויצריים כפי שהם הומצאו על ידישען שוויצרי והם עד היום מיוצרים בעיקר בשווייץ. יש מדינות אחרות אם כי לייצר אותם אבל מעטים שיכולים לעשות אותם בכל מקום קרוב, כמו גם הדרך הכן השוויצרי. יש, עם זאת, כמה יוצאים מן הכלל. אולי המדינה היחידה שהפיקה טורבילונים באיכות גבוהה היא שננים סקסונים-גרמנים בעיירת השענות שמדרום לדרזדן בשם גלזוט, גרמניה.

שעונים שוויצרים רבים עושים תנועות tourbillon, והם בדרך כלל די יקר. עם זאת, יש כמה כי הם סבירים יותר מאחרים. לאחרונה, TAG Heuer פרסמה את הכרונוגרף Tourbillon Tourbillon Carrera 02T אשר נחשב הזול ביותר באיכות גבוהה, tourbillon בבית ממותג שעון שוויצרי מכובד.

לחץ כאן כדי לקרוא את הביקורת או לצפות בהדגמת הווידאו שלנו באתר למטה כדי לראות אותה בפעולה.

טורבילונים מגרמניים

כמה עינים גרמנים ראויים לציון המייצרים סיבוכים באיכות גבוהה של טורבילון הם Lange & Sohne ו- Glashutte Original. אלה הם שני שעונים שלשענים מכובדים מאוד המייצרים tourbillons מעולה.

לאנג & סון ריצ'רד לנגה Tourbillon Pour le Merite – (קרא את הביקורת להלן)

גלזוט סנטור מקורי של כיכר שנות השישים טורבילון

https://www.prestigetime.com/item/Glashutte-Original/Senator-Sixties-Square-Tourbillon/94-12-01-01-04.html

עדיין לא יכול לקבל מספיק טורבילונים? לחץ על הכפתור שלהלן for עוד כמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *