בחירת השעון בגודל המושלם לפרק כף היד יכולה להיות מאתגרת עבור הלא מיושם. תן למומחים שלנו להדריך אותך כפי שאתה מוצא את גודל השעון האידיאלי שלך עם מדריך גודל השעון המפורט שלנו.

מדריך גודל צפייה

יש כמה דברים שיכולים להיות אזוטריים עבור uninitiated כמו להבין איך גודל שעון יד עובד. היום, נפרק אותו בפורמט קל להבנה, כך שתוכל לקבל את עצמך את השעון בגודל המושלם.

Letâs לפתוח עם קצת על איך שעונים נמדדים כדי לקבוע את הגודל. ברגע שנבין את האופן שבו הם בגודל, נסביר קצת על איך הצורה של המקרה עצמו יכול להשפיע כמה גדול או כמה קטן שעון נתפס להיות על פרק כף היד oneâs.

כיצד נמדדים ומקרי שעון?

מקרי צפייה נמדדים במילימטרים (מ"מ) ובדרך כלל משתמשים בהתקן מדידה הנקרא קליפר. הצורה הנפוצה ביותר עבור מקרי צפייה היא מקרה עגול. מקרים עגולים הם בגודל על ידי מדידת הקוטר על פני המקרה. להלן תרשים שיכול להראות לך את ההבדל בין הגדלים השונים הרבים. לאחר מכן, נדון בצורות שונות של מקרה השעון וכיצד גדליהם נתפסים בהשוואה זה לזה.

זכור כי בעת הצגת תרשים זה על מסך זה wonât בהכרח להיות בגודל מדויק מאז כל מסך יש רזולוציה שונה אשר ישפיע על כמה גדול או קטן התמונות מופיעות. כדי להבטיח שאתה מקבל גודל בפועל, לחץ על התמונה שלהלן כדי לפתוח קובץ PDF להדפסה אשר יאפשר לך להדפיס את תרשים השוואת גודל השעון בגודל בפועל. כדי לשמור על הגדלים מדויקים ככל האפשר, הקפד לבדוק את אפשרויות ההדפסה כי הוא לא יהיה מתוח כדי להתאים לעמוד.

לחץ לקבלת PDF הניתן להדפסה ברזולוציה מלאה

צורות אירוע

לשלושת השעונים האלה יש את אותו תיק בגודל. עם זאת, בגלל הגיאומטריה או אלמנטים עיצוב כגון עובי הלוח או גודל חיוג, כמה עשוי למעשה להיראות (או âwearâ) גדול יותר או קטן יותר על פרק כף היד.

בהשוואה למקרה העגול, השעון מרובע במקרה יש יותר מדה âsquare על החוגה בגלל הגיאומטריה שלה. השעון בצד ימין, עם הלוח העבה יותר ו/או חוגה קטנה יותר, עשוי להיות באותו גודל מקרה כמו השעון במקרה העגול בצד שמאל הרחוק, עם זאת, בגלל גודל חיוג קטן יותר, זה ילבש כמו שעון קטן יותר נותן את האשליה כי השעון בצד שמאל הוא גדול יותר.

למעשה, כל אלמנט עיצוב על שעון כגון סוג של סמני שעה, lugs, הגודל והעובי של הידיים, הכתר, דוחפים, יכול להשפיע על האופן שבו גודל המקרה נתפס.

עובי מותן

העובי של מקרה נמדד מהמרכז העליון של גביש watchâs לאמצע הממקרה בחזרה באמצעות קליפר. שעונים מסוימים יש מקרים דקים במיוחד בעוד אחרים יהיה עובי מקרה מגושם. סיבוכים נוספים יש שעון, עבה יותר המקרה יקבל כדי להתאים את הרכיבים הרבים שנדרש כדי לאפשר פונקציות מכניות נוספות לעבוד.

רצועות וצמידים

דברים אחרים שיכולים להשפיע על האופן שבו החווה הגודל של השעון הם סוג הרצועה או רצועת מתכת, רוחב הרצועה, מזג האוויר או לא יש לו את אותו תפירת טון או תפרים טון מנוגדים. צמידי מתכת ייראו בדרך כלל גושיים יותר מרצועת עור או בד (נאט"ו). רצועות בדרך כלל עשויות להיות על 50% מרוחב המקרה, כך שהם נראים פרופורציונליים.

אורך הרצועה או הצמיד הוא גם חלק חשוב של גודל watchâs.

רוב אתרי הצפייה PrestigeTime.com תסווג את גודל השעונים שלהם לפי מין.  בדרך כלל as שעונים, שעוני נשים, או . אם נניח בצד את כל הגודל הספציפי למין, מדריך זה נמצא כאן כדי לעזור לך לנווט בגודל הממשי ונתפס בשעון וכמה גדול או קטן הוא נראה על פרק כף היד, כמו גם אילו גורמים תורמים למראה שלו. השתמש בלחצנים שלהלן כדי לדפדף לפי גודל ספציפי למין.

גברים של Â גודל בינוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *