מי רוצה להיות מיליונר כשאתה יכול להיראות כמו מיליארדר?

יהלומים הם לא רק החבר הכי טוב של בחורה. אנחנו כאן כדי לפנות לפיל הגדול והנוצץ שבחדר. למה יותר ויותר גברים עונדים שעוני יהלומים? סמל להצלחתו של אדם היה פעם שיזוף של רולקס, פטק, או אודמארס פיגואט. חלקם אפילו הביעו את מעמדם על ידי נהיגה בקדילאק או רולס רויס. עם זאת, דברים השתנו באופן דרסטי בשני הדורות האחרונים במיוחד עם הפיצוץ של תרבות היפ הופ לתוך המיינסטרים גבוה אופנה ומותגי יוקרה.

סוג חדש של היפ

עברנו מקדילאק לבנטלי. עברנו גם מללבוש הוט קוטור ממעצבים מובילים לאיסוף Haute Horlogerie ו- Haute Joaillerie מ-2000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 והם אומרים שאנחנו עדיין מרגישים את המיתון? לכאורה, הימים חלפו כאשר כל מה שנדרש כדי להיות באמת ירך רחוב היה זוג צמרות גבוהות קונברס והיכולת לשבור את דרך.

העלאת הרף על יוקרה

שעון יוקרה הפך להיות די סטנדרטי. איכות החיים בארצות הברית של אמריקה עלה בעשורים האחרונים. אחוז גדול מהחברה הגבוהה מורכב כיום ממיליונרים טכנולוגיים ומיליארדרים, אשר יחד עם אמני היפ הופ ו-RnB שהם גדלו איתם הם מספיק נזילים כדי להתבלט אפילו יותר מהמולטי-מיליונר הממוצע שלכם. הדבר נעשה על ידי לבישת כמות עצומה של יהלומים על השעונים שלהם. כאילו שהפפראצי וצי של למבו לא מעידים מספיק על הצלחתו. םמג

השפעות

כמה תומכי שעוני יוקרה בתרבות ההיפ הופ הם ג'יי-זי, כרמלו אנתוני, קווין הארט, D-ווייד, סוויז ביץ, אם לבשם כמה אבל הרשימה היא ענקית וגדלה כל הזמן. בין היתר ספורטאים כמו פלויד מייוות'ר, שחקנים כמו אשטון קוצ'ר, וראפרים כמו מייסד Bad Boy Records שון קומבס בתמונה מימין. אבל אתה לא צריך להיות אמן ראפ או ספורטאי בעל שם עולמי כדי לשחק ספורט אחד מהילדים הרעים האלה.

שעוני בלינג חד-חביבים

כן, שעון היוקרה החדש הוא שעון מצופה יהלומים. עד כדי כך שחברות רבות צצו שיכול לקחת את שעוני היוקרה הקיימים שלך מזהב ולתת להם בלינג רציני על ידי הגדרת כמות מסנוורת של יהלומים לתוך המקרים, מחייגים וצמידים. שימוש באחד מהשירותים האלה עשוי לתת לך את השעון האחד מסוגו, אבל הוא גם יפעיל אותך יותר מערימה של בנג'מין.

אילו מותגים יוקרתיים מייצרים שעוני יהלומים לגברים?

ישנם סוגים רבים ושונים של . לחלקם יש כמות מתונה של יהלומים כגון מסגרת יהלום ו/או סמני שעת יהלומים שהיום, הוא מראה שמרני מאוד ולא נחשב בלינג לכשעצמו. סוגי השעונים שהם בלינג הם אלה עם חוגות לסלולת יהלומים, מסגרת יהלומים, מקרים משובצים ביהלומים ו/או צמידי יהלומים.

רוב רולקסים יש רק כמות מתונה של יהלומים עליהם כגון סמני שעה או הלוח מדי פעם. ישנם מספר שעוני רולקס בגודל בינוני הנחשבים יוניסקס כי יש חיוג מלא מרוצף יהלומים. מותגים פופולריים אחרים שיש להם מספר שעונים בלינג-אאוט הם Hublot, Audemars Piguet, Vacheron Constantin, ו Breguet. יש אפילו כמה שבל ורוס, ג'רארד-פרגו וקרטייה.

םמג

םמג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *