יש לך את הבלוז? אוסף זה של שעונים כחולים של שעונים שוויצריים יוקרתיים יעודד אותך.

םמג

תיהנו מאוסף גדול של מותגי יוקרה כגון רולקס, בלאנקפיין, אומגה, זניט, ברייטלינג ועוד.

בלאנקפיין חמישים פתום בטיסקאפה פלייבק הכרונוגרף

זה שעון גברים 43m הוא מהדורה מוגבלת ומספרת עם רק 250 חתיכות במחזור ברחבי העולם. בלאנקפיין עשה תרומות כספיות רבות לשימור הימים והאוקיינוסים בעולם. הבלאנקפיין 50 פתום הוצג בשנת 1953 והיה שעון הצלילה המודרני הראשון. סדרת צפייה היסטורית זו עשויה להיות הסיבה לכך שהם תייגו את הפילנתרופיה שלהם כלפי שימור האוקיינוסים "המחויבות באוקיינוס הבלאנקפיין". השעון הזה מזכיר את הים הכחול העמוק.

םמג

כשעון קלאסי ואת רולקס הפופולרי ביותר, צוללן רולקס כחול תמיד יש מקום בכל רשימת עשרת העליון של שעונים כחולים. זה 18kt זהב לבן רולקס צוללן יש חיוג קרני שמש כחול מלכותי עם לוח קרמיקה כחול מלכותי תואם "Cerachrom". שעוני צוללן רולקס הם חלק מהשעונים של הצוללן המוכר ביותר, הרוויחו את המוניטין של להיות שעון מעולה. השעון בתמונה כאן הוא צוללן זהב לבן עם חיוג כחול (הפניה # 116619LB).

םמג

םמג

שעון נהדר נוסף עם גוון כחול עמוק הוא מודל #: 431.53.42.51.03.001 מסדרת הכרונוגרף דה ויל של אומגה. זה שעון זהב עלה 18kt יש מראה קלאסי מאוד עבור שעון כרונוגרף כחול ספורטיבי. הוא משתמש בחיוג קרני שמש כחול עמוק עם גימור מוברש המציג 2 תיעוב משנה שקוע. הכחול העמוק של השעון מקזז את הזהב הוורד להפליא ואת הניגוד בין החוגה הכחולה לספרות זהב ורד עושה את השעון הזה קל לקריאה. םמג

םמג

םמג

זניט אל פרימרו 410 לוח שנה מלא מונז

םמג

El Primero 410 בתמונה כאן לוקח את ההשראה שלה מן השעון ההיסטורי זניט מן 1970 זה שעון מסוים מודל #: 03.2097.410/51.c700 היא מהדורה מוגבלת שבו רק 1975 חתיכות נמצאים בקיום. זה ריבה ארוז עם תכונות נהדרות כגון כרונוגרף / סטופר, לוח שנה מלא כולל יום, חודש, תאריך, moonphase, טכימטר. יש לו חיוג משנה של שניות ריצה. יש לו ידיים מרובות פנים ואינדקסים עם מילוי זוהר. בבסיסו עדיף זניט קליבר 410 ב-36k vph עם 31 תכשיטים ו-390 חלקים. שעון זניט כחול ויפה זה כולל רזרבות כוח משוות ערך של 50 שעות.

םמג

ברייטלינג הוא מותג שעונים שנושם להיות למעלה בשמיים הכחולים הגדולים עם שעוני הטייס והתעופה הרבים שלהם, כמו גם בים הכחול הגדול עם הכרונומטרים הימיים הרבים שלהם. אין פלא שהם מייצרים כל כך הרבה שעונים באותו צבע כמו הסביבה שלהם. דוגמה טובה היא סופראושן ברייטלינג II המתואר לימין שלך. מקרה נירוסטה מלוטש שלה מגדיר את הגוונים הכחולים בצורה מושלמת ואת חיוג sunray הכחול שלה הוא לא פחות מרהיב. יש לו גם רצועת גומי כחולה ומסגרת כחולה מחושלת. כשזה מגיע לשעונים כחולים, זה כמעט כחול כמו שהוא מקבל.

םמג

םמג

שעון כחול זה נראה נוח על פרק כף היד שלך כאשר אתה לבוש כבדרך אגב או באופן רשמי. החוגה הכחולה על השעון הזה יש הרבה קורה עם לוח השנה לאחור, מחוון מילואים כוח וs subdials moonphase. שעון מוריס לקרואה כחול זה יכול להחזיק את כוחו במשך כ 52 שעות עם תנועת מוריס Lacroix קליבר ML192. הכן השוויצרי לקח תשומת לב רבה לכל פרט ביצירת המופת הזו והשתמש ברצועת עור תנין כחולה תואמת / רצועת עור תנין אשר אפילו יש תפרים כחולים. זה בהחלט הופך לשעון כחול קלאסי.

םמג

תג Heuer קררה קליבר 6 אוטומטי

עוד שעון כחול ממותג ראוי לציון שעושה שימוש בצבע כחול באופן ייחודי על ידי החלתו על הלהקה ועל חיוג המשנה הכחול. למרות שהשעון המסוים הזה משתמש בגוון כחול כהה וגוון כחול חצי בלתי צפוי לרצועה ולאגן הכחול עם מסלול דק. יש לו מראה ספורטיבי ומהנה. כמובן שאנחנו יכולים לשכוח להזכיר כי בתוך השעון הזה TAG Heuer פעימות TAG Heuer קליבר 6 ב 28'800 vph ונמשך כ 38 שעות. הכחול והפלדה הולכים ממש נהדר יחד על המודל הזה. כמו בשעונים רבים של TAG, המילה Heuer מודפסת באדום על החוגה והיה לה אדום היה צריך להדגיש את חיוג המשנה של שניות קטנות כחולות.

םמג

םמג

םמג

מה השעון הכחול האהוב עליך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *