עברנו על מאות שעוני נשים והכנסנו רשימה של כמה מהשעונים המובילים של הגברות, שיהוו מתנות נהדרות ליום האם.

מתנות יום האם יכול להיות מסובך מאז כל אמא היא מיוחדת אך כל כך שונה מהשאר במונחים של טעם, זיקות, תחומי עניין, אישיות, וכן הלאה. דבר אחד כמעט כל האמהות ידועות הוא להיות מהימן ולהיות בזמן (או בדרך כלל מאשר לא) מוקדם עבור כל אבן דרך חשובה בחיים oneâs. איזו מתנה טובה יותר משעון עשוי היטב ממותג שהוא מהימן באותה מידה?

העליון 5 שעונים לנשים: עושה מתנות יום Motherâs הגדול

הנה הרשימה הקצרה שלנו עם 5 של כמה שעונים העליון כי אתה יכול לקבל את האמא שלך או childâs שלך ליום האם. כל אחד מהשעונים האלה הוא מיוחד בדרכם שלהם ואנחנו נסביר למה. מוכן?

1.Â

פשטות ואלגנטיות ורב-תכליתיות, הכל באחד. שעון בלאנקפיין Villeret דק במיוחד 29mm עם התייחסות # 6102-4628-95 יש חיוג אטולין כסף להגדיר עם 12 סמנים עגול מבריק לחתוך יהלום שעה. ידיים מלוטשות בצורת עלה כדי להתאים את מקרה 29mm נירוסטה מלוטשת. יהלומים נוספים נמצאים בצורה מושלמת סביב הלוח. משקל היהלומים הכולל הוא כ-0.75 קרט.

מה הופך את השעון הזה לספיישל במיוחד? הרב-תכליתיות שלו. הוא מצויד ב-5 רצועות צבע שונות הניתנות להחלפה, כל אחת עם אבזם סיכה (טאנג). אלה כוללים רצועת בד שחורה, רצועת תנין אדומה, רצועת תנין כתומה, רצועת תנין ירוקה ורצועת תנין בצבע בז'. שעון זה מופעל על ידי תנועה עצמית מתפתלת בתוך הבית המכונה Blancpain קליבר 953. זה 21-תכשיט קליבר אוטומטי יש 175 רכיבים ושמורת כוח משוערת של 40 שעות. קבל הנחה על דגם חדש או למצוא מחיר נהדר על .

2.   רולקס תאריך רק 28mm 279161 שוקולד צדפה רומית

עם שילוב יפה של גימור מלוטש זה שני גוונים פלדה Everose® (רולקס גוון קנייני של זהב ורד) שעון תכונות 28mm מקרה נירוסטה, עלה זהב הלוח וכתר וקישורים מרכזיים על הצמיד. יש לו © רומיות זהב ורד וידיים תואמות. בנוסף, תנועה אוטומטית מדויקת להפליא בתוך הבית סמכויות השעון הזה; קליבר רולקס 2236. תנועה זו, בעלת 31 תכשיטים, מתפתלת בהרבה על הסטנדרטים המדויקים של כרונומטר מוסמך COSC.

מה הופך את השעון הזה למהוחד? כדי להתחיל, יש לו חיוג שוקולד חום טעים למראה. אם יש משהו שיכול לעשות חיוך יותר מקצת שוקולד הפתעה, זה רולקס שוקולד! הלהקה כוללת גם קישור להרחבת נוחות EasyLink 5 מ"מ המאפשר התאמה מהירה לגודל הלהקה ללא שימוש בכלים כלשהם. קבל הנחה על או למצוא מחיר נהדר על מודל preowned.

3.Â

שעון מקסים ומתוחכם בצורת מלבני עם 20.5 מ"מ x 32mm מוצק 18kt מקרה זהב ורד. לשעון זה יש חיוג גיליוש גלי רדיאלי וידי פלדה כחולות. תת-חיוג קטן ודיסקרטי נמצא במיקום של 6 oâclock ומשתמש במסלול השני בסגנון רכבת בממקחים של 5 שניות. מסלול דקות גדול יותר בסגנון רכבת עובר דרכו במרכז החוגה.

מה הופך את השעון הזה למהוחד? Itâs עיצוב נצחי עם צורת מקרה כי כבר פופולרי מאוד מאז תחילת 1900 כאשר תכשיטן high-end קרטייה הציג השעונים האייקוניים שלהם בסגנון טנק. זהו שעון זהב ורד מלוטש יפה על רצועת עור תנין שחור חסון. מושלם לגברת עם שיעור נצחי. קבל הנחה על דגם חדש או למצוא מחיר נהדר על .

4.   שאנל בכורה h3253

אחד העיצובים הפופולריים Chanelâs הוא Premiere מודל זה משתמש בשילוב אלגנטי של נירוסטה, יהלומים, ואם הפנינה כדי ליצור שעון כי לא רק נראה ייחודי, אלא גם מראה קצת אישיות.

מה הופך את השעון הזה למהוחד? המקרה המתומן המותך שלו מחובר לצמיד המקושר לשרשרת, מה שהופך את השעון הזה לבלט מאחרים שיכולים בקלות להשתלב ברקע. בעוד העיצוב הוא ייחודי הגודל של המארז הוא רק 16mm x 22mm מה שהופך את זה קל לתחוב מתחת שרוול. מבט מקרוב עם בוודאי לקחת נשימה אחת. קבל הנחה על או למצוא מחיר נהדר על מודל preowned.

5.Â

ספורטיבי אך מתוחכם, Tudor 1926 m91350-0003 הוא שעון 28mm במקרה נירוסטה עם חיוג גיליוש כסף בדוגמת יהלום. עם ספרות מלוטשות של זהב ורדים והגדרות סמן של שעת יהלום, יש לו מראה מאוזן ונקי עם נגיעה נוגעת של עידון ועומק. שעון זה מופעל על ידי טיודור קליבר 2671 (ETA 2671 בסיס). קליבר אוטומטי זה 25 תכשיטים פעימות בקצב תנודות של 28'800 תנודות לשעה ויש לו רזרבה כוח של כ 38 שעות.

מה הופך את השעון הזה למהוחד? זה אחד מאותם שעונים שנראים נהדר או לבושים או לבושים כבדרך אגב. שילוב בטוב טעם של פלדה מוברשת ומלוטשה היטב יש מראה של המשכיות אלגנטית מהמקרה לצמיד. טיודור מייצרת שעונים עמידים שיכולים להיות נהדרים לשימוש יומיומי. קבל הנחה על דגם חדש או למצוא מחיר נהדר על .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *