תחגרו חגורות בזמן שאנחנו עושים סקירה מפורטת של מפרץ טיודור 41 מ"מ.

םמג

זה נראה ומרגיש כמו שעון צלילה נכון. עם זאת, דירוג עמידות המים שלה של רק 200 m / 660ft רק עושה את זה מתאים קצת שנורקלינג קל, שחייה או מקלחת (במים קרים בלבד). רוב האנשים שצוללים באופן מקצועי לא יחשבו את המפרץ השחור כאפשרות מעשית יש שעונים רבים אחרים שיש להם את אותו מראה שעון צלילה ותחושה, אבל גם מציעים את סוג ההתנגדות למים הדרושים להרפתקה.

המפרץ השחור טיודור 41 מ"מ הוא משהו אחר, ועכשיו שיש לנו רק מה שנקרא âlet למטה מהדרך. Letâs להסתכל על הסיבות הרבות כי זה שעון מדהים. במקרה שלא היית מודע, טיודור הוא בבעלות רולקס או לכיוון היתסובב למעשה אז כדאי שתצפה לאיכות. Â זו גם הסבירה ביותר למה אתה יכול לראות דמיון סגנוני בין שני המותגים. השיתוף לא נגמר באסתטיקה. למעשה, טיודור משתמש בכמה תנועות נהדרות בתוך הבית, ומפרץ שחור 41mm יש אחד מצוין בזה.

באשר במקרה גדול יותר בגודל, מקרה 41mm היה ביקוש גבוה עם המגמה הגוברת של עיצובי שעון גדול יותר עבור גברים ונשים. גרסת 41mm החדשה היא שיפור עצום מן הקודם 36mm טיודור שחור ביי אשר רץ על ETA 2824 תנועה אוטומטית. בעוד הקליבר 2824 היה אמין זה היה מוגבל לשמורת כוח של 38 שעות.

מפרץ שחור Tudor 41 מופעל על ידי Tudorâs קליבר MT5612: תנועה 26 תכשיטים המשתמשת כמה רכיבים באיכות גבוהה בו כגון מעיין איזון סיליקון להילחם בהפרעות מגנטיות ומשלב מתנד אינרציה משתנה כדי לשמור על הזמן בצורה מדויקת יותר.

תנועת ייצור זו היא כרונומטר מוסמך COSC ויש לו רזרבה כוח מרשימה של כ 70 שעות ומתנועע בקצב של 28,800 VPH (תנודות לשעה).

המקרה 41mm משתמש בשילוב של גימור מוברש על lugs ואת החלק העליון של המקרה ואת המקרה בחזרה, וגימור מלוטש בצד של המקרה והכתר. הכתר יש חריטה של ורד טיודור ויש לו צינור כתר המשתמשת בצבע המבטא של העיצוב. השעון שלהלן מראה אותו באותו אדום ארגמן כמו הלוח הקדמי.

הלוח המסתובב החד-כיווני כולל נקודה זוהרת במיקום ההתחלה של טבעת הלוח מאלומיניום.

יש מגוון דגמים בסדרת Black Bay 41mm עם אפשרויות צבע וחומר שונות. דגמים מסוימים כוללים צמידי נירוסטה, חלקם כוללים צמידים בשני גוונים, בעוד שאחרים כוללים רצועות עור או רצועות בד (נאט"ו).

המקרה והחיוגים של הדגמים השונים מציעים הבדלים עדינים אך בטוב טעם בצבע וחומר. ישנם דגמים המשתמשים במסגרת אדומה, מסגרת שחורה וחלקם עם מסגרת כחולה.

בהתחשב בהצלחה של סדרה זו, טיודור ככל הנראה יציג צבעים אחרים בעתיד כפי שהם עשו בעבר.

פריסת החיוג היא מאוד ייחודית. הוא משתמש בשילוב של סמנים עגולים ושמני אינדקס המכילים חומר זוהר עבור ראות אור נמוך. סמן השעה 12 oâclock מעוצב כמו משולש מוארך כלפי מטה. מסביב להיקף החוגה, תבחין ברצועה מודפסת של דקות ושניות.

המפרץ השחור טיודור 41 מ"מ משתמש בידיים מלוטשות. יד שעה בסגנון פתית שלג חתימה מחזיקה הרבה חומר זוהר מה שהופך אותו גלוי מאוד בחושך.

דבר אחד בולט אחרון על השעון הזה הוא האבזם המשמש על רצועות נאט"ו. יש לו גימור מוברש מעודן ואזם בצורת חריצים כפול כדי להתאים את החלק העליון של הלוגו של טיודור (ראה להלן). כמו בעיצוב נהדר, השטן נמצא בפרטים הקטנים.

כדי לעיין באוסף זה אנא לחץ על הכפתור שלהלן.

ÂÂ Â מראש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *