לצלול עמוק לתוך סקירה של אומגה Planet האוקיינוס 600m שיתוף Axial מאסטר כרונומטר GMT. תלחץ על הסנפירים שלך כי אנחנו עומדים להירטב!

אומגה מוסיפה עוד מהמהדורות השחורות העמוקות מאז הופעתה והצלחתה של סדרת Speedmaster Dark Side of The Moon. הערעור של עיצוב מודרני יותר זה בשילוב עם שעונים עשירים במאפיין מאפשר אומגה לדחוף את דרכם לחזית של השוק ולהציע שעונים כי הם שניהם מתקדמים מאוד במונחים של המכניקה שלהם אבל גם עד דקה וזרם מבחינת העיצוב שלהם.

Seamaster Planet Ocean 600m Co-Axial מאסטר כרונומטר GMT שוחרר לאחר באזל 2016 והוא דוגמה מצוינת כאשר אומגה יוצרת שעון שיכול לשרת מטרות מרובות כל הזמן נראה נהדר.

אין מחסור של שעוני צלילה זמינים בהחלט, אין מחסור של שעוני GMT שם בחוץ … אפילו כאלה שנעשו על ידי אומגה. עם זאת, אומגה החליטה לעשות משהו ייראה ויעבוד נהדר על פרק כף היד שלך כאשר יבש או רטוב ולהציע קצת יותר עבור הכסף שלך לאנשים שוקלים רכישת שעונים עם תכונות דומות מהמתחרים שלהם.

תכונות עיקריות

ייחוס מכני

מאסטר כרונומטר הוא ייעוד שעשה את דרכו לתוך שעוני אומגה רבים בשנים האחרונות. המונח אומר כי אומגה עשתה מספר שלבים כדי למקסם את הדיוק והאמינות של הקליבר. אישור COSC מרמז על כך שלשעון יש דיוק מכני של -4/+6 שניות ביום.

ברגע שהתנועה מקבלת הסמכה COSC, לאחר מכן הוא עובר למעבדה אחרת, הפעם במכון הפדרלי השוויצרי למטרולוגיה (המכונה METAS) ולאחר בדיקות נוספות בתחומים של עמידות למים, התנגדות מגנטית, ביצועים ואמינות יוצאי דופן, הוא מקבל את הכינוי "מאסטר כרונומטר". קליבר שהוא כרונומטר מאסטר צריך להשיג ציון דיוק מינימלי של -0/+5 שניות ביום. Â עבור דו"ח מפורט יותר על בדיקות METAS עבור הכרונומטר הראשי, אנא קרא Â שלנו בפירוט.

קליבר 8906 תנועה אוטומטית

התנועה המכנית המשמשת בשעון זה היא אומגה 8906 אשר יש את התכונות הבאות:

תכונות אירוע

מפרטי חיוג

אפשרויות רצועה

הרצועה שמגיעה עם שעון זה עשויה מגומי שחור עמוק עם מרקם מארג ותפרים כחולים כדי להתאים את המבטא הכחול על המקרה. סרט הצפייה מגומי נסגר באמצעות אבזם פרוס בלחצן. אומגה מייצרת גם רצועות נאט"ו שיכולות לאפשר לך ליצור כל מיני מבטים עבור השעון שלך. אלה תוספות שבדרך כלל ניתן לרכוש בבוטיקים של אומגה.

אפשרויות סגנון

בנוסף לסגנון הכחול המדהים הזה שיש לו הדגשים כחולים על המקרה, תפירה כחולה על רצועת הגומי, ישנם מספר סגנונות אחרים מגיעים עם רצועת גומי. יש גם גרסה יוקרתית יותר עם 18kt Sedna (זהב ורד) הדגשים ורצועת עור.

הגרסה הכחולה היא דגם #:

215.92.46.22.01.002Â שחור עמוק

גירסת ALL-BLACK היא דגם #:

גרסה אדומה היא דגם #:

215.92.46.22.01.003Â שחור עמוק

הגרסה האדומה והכחולה הנקראת מהדורת צוות האמירויות ניו זילנד היא מודל #:

מפרטים עבור השעונים השונים בסדרה זו להלן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *