בואו נשווה שניים מחמשת מותגי השעון השוויצריים המוכרים ביותר.

תמיד יש כאלה שלא בטוחים איזה שעון להשיג. יש פשוטו כמשמעו מיליוני שעונים זמינים וזה יכול להיות מסורבל למדי מנסה להבין איזה הוא המותג המושלם מודל מושלם בשבילך כפרט. אפילו יותר אם אתה מנסה לקנות שעון למישהו אחר.

לעתים קרובות אנו נשאלים על ההבדלים בין היצרנים השונים ואף יותר מכך, ההבדלים בין שעוני היד high-end השונים שלהם. לעתים קרובות נקבל שיחה עם מישהו שאומר משהו בדרך של: "אני צריך לקנות אומגה או שעון Chopard?".

ובכן, זה תלוי לחלוטין בכמה דברים. כל הכבוד, עליך לזהות את סדרי העדיפויות שלך שאתה מצפה מהשעון שלך, כמו גם את הרכישה הכוללת שלך. אם אתה אפילו שואל שאלה כגון "האם אני צריך לקנות Chopard או שעון אומגה?" אז הוא בטוח להניח כי ייתכן שלא הנטת הרבה מחשבה על גורמים מניעים רבים בעת רכישת שעון כגון:

אז בואו ננסה לטפל בחששות הנפוצים האלה. לאחר מכן תוכל לשפוט אותם בעצמך מנקודת מבט מושכלת ומשכילת יותר.

אומגה נגד צ'ופרד

עיין בשעונים של צ'ופרד

מי מכין שעונים טובים יותר, אומגה או צ'ופרד?

אומגה ביצעה חידושים רבים בעשיית שעונים לאורך השנים ובאמת הניעה שעונים מכניים בדרך קדימה במונחים של מאבק באויב מספר אחת של שעונים מכניים שהוא תדרים אלקטרומגנטיים אשר ממגנט את התנועה וגורם לה לאבד דיוק.

גם Chopard וגם אומגה הםשענים מיומנים ומסוגלים ליצור שעונים עם סיבוכים גבוהים כגון שעון tourbillon ושעון לוח שנה תמידי. עם זאת, רוב השעונים של אומגה וצ'ופרד הם שעונים רגילים יותר, כגון השעונים של צוללן אומגה שיש להם עמידות מעולה במים ושעונים קלאסיים נפוצים יותר עם פונקציות תאריך. לשני המותגים יש שעונים ספורטיביים עם כרונוגרפים וכאלה.

דבר אחד שכן שמתי לב הוא שלצ'ופרד יש חלק גדול יותר של שעוני קוורץ מאשר מכאניים בהשוואה לאומגה. למרות שעוני קוורץ מדויקים יותר מאשר שעונים מכניים, אומגה מייצרת שעונים מכניים מדויקים ומדויקים יותר מאשר Chopard. הכרונומטרים הראשיים שלהם די מרשימים, מבחינה מכנית. נראה כי אומגה עושה את המהלך במעלה השוק עם מותגים אחרים כגון רולקס אשר מייצרים באופן בלעדי שעונים מכניים אשר לא פועלים על סוללות אלא קפיצים והילוכים.

עמידות במים

זה אחד מאותם אזורים שבהם אוסף אומגה סימאסטר באמת זורח. הם מושקעים בכבדות בשעונים תת מימיים כגון צולל Seamaster הפופולרי 300M עבור אלה המעוניינים ללכת ממש עמוק. למרות זאת, יש כאלה שאינם מרוצים כמעט להגיע לקרקעית הים והם רוצים לערוך מסיבה על חוף הים עצמו, עבור אלה, יש ProPlof אומגה Seamaster ProPlof אשר יש 4,000 מטר של התנגדות מים. עד כמה שאני שונא להגיד את זה, ברוב השעונים שלהם, עמידות המים של Chopard מחווירה בהשוואה להתנגדות המים של אומגה.

ערך מכירה חוזרת

אמנם אין כלל מוגדר על ערך מכירה חוזרת אומגה בדרך כלל להביא ערך מכירה חוזרת גבוה יותר, אבל ישנם משתנים רבים במשחק כגון בעת תמחור שעון מראש למכירה חוזרת. דברים כגון:

אמנם אתה לא יכול לצייר מברשת רחבה כלל כי מותג אחד יש ערך מכירה חוזרת גבוה יותר על פני השני אתה יכול לומר כי דגמים מסוימים של שעוני Chopard עשוי לקבל ערך מכירה חוזרת גבוה יותר מאשר דגמים מסוימים של אומגה. עם זאת, רוב הזמן זה גם נכון.

יוקרה מותג

על פי DLG (קבוצת יוקרה דיגיטלית: יוצרי הדו"ח World Watch, הדו"ח המוביל בתעשיית הצפייה מאז 2005) אומגה מסווגת מותג יוקרתי, בעוד Chopard מסווג כמו מותג תכשיטים.

אז מה בדיוק ההבדל בין שני המעמדות האלה של מותגי שעונים? בואו נשתמש בדוגמה: אומגה מניחה יהלומים על הלוחות של רבים מהשעונים שלהם, נכון? האם אי פעם תקרא לאומגה תכשיטן? לא, הם קודם כל שן והם אף פעם לא נחשבים תכשיטן. Chopard הוא תכשיטן באיכות גבוהה ראשון, אבל גם קורה לעשות שעונים גדולים. זו לא רק נקודת מבט של מותג ציבורי שמעמידה את אומגה בקטגוריה שונה מאשר צ'ופרד, יש לה גם קשר לאומנות העשנות.

זיהוי מותג

על פי הדו"ח של Interbrand על מותגי שעוני יוקרהÂ (זמין bestswissbrands.com) אומגה הוא מותג השעון השוויצרי המוכר ביותר בעולם. רק רולקס מחזיקה בהכרה הגבוהה ביותר עם כמעט 100% החזרת המותג ולאומגה יש קרוב יותר ל-70% אחזור. Chopard הוא המותג הרביעי המוכר ביותר מה שאומר שיותר זרים יגידו משהו כמו "היי, שעון אומגה נחמד שם!" לעומת "האם זה שעון Chopard?". יש לכך גם השפעה על ערך המכירה החוזרת הממוצע של המותג.

מחירי צ'ופרד נגד אומגה

השעון Chopard הזול ביותר יש מחיר מחירון של $4,390 ואילו השעון הזול ביותר של אומגה הוא מחירים במחיר הקמעונאי המוצע של היצרן של $2,400. שני השעונים הנ"ל הם שעוני נשים, אחד הוא קוורץ אימפריאלי Chopard 28mm והשני הוא אומגה Seamaster 300m נשים לצפות.

במונחים של שעוני גברים, אתה יכול למצוא אומגה אקווה טרה קוורץ 38.5mm בסביבות $2,750 מחיר מחירון ואילו גברים Chopard Mille Miglia אוטומטי מתחיל $5,000 MSRP. כמובן האחרון הוא שעון מכני אשר בדרך כלל יעלה יותר ואילו אומגה שהוזכר הוא מודל קוורץ כל כך טוב להשוות תפוחים עם תפוחים. שעון אומגה מכני הזול ביותר לגברים יהיה כנראה אומגה דה ויל יוקרה Co-Axial 39.5mm אשר מתחיל במחיר קמעונאי $3,500.

אוספים פופולריים

אומגה

צ'ופרד (10

איזה מותג יש יותר שעונים איקוניים?

זה אחד קל. לאומגה יש כמה שהם די ראויים לציון. כלומר Speedmaster מקצועי, ידוע גם בשם Moonwatch מאז זה היה השעון הראשון אי פעם להיות משוחק על הירח. בנוסף, יש כבר אומגה סימאסטר בכל סרט ג'יימס בונד מאז 007 Goldeneye.

למי יש אחריות טובה יותר אומגה או צ'ופרד?

אומגה, מאז כניסתה של הבריחה Co-Axial שלהם, לאחרונה כבר העלאת המשחק שלהם במונחים של אריכות ימים בין מתן שירות ולהציע אחריות 5 שנים. צ'ופרד מציעה אחריות למשך שנתיים בלבד.

מסקנה:

לכל אחד יש צרכים וציפיות שונים במהלך רכישת שעון וחלקם מתעניינים יותר בתכונות ספציפיות על פני מותג ספציפי. ההימור הטוב ביותר שלך הוא לזהות תכונות אלה שאתה מוצא את היקר ביותר ים לקנות שעון עם תכונות אלה כי המציאות היא שיש מותגים רבים שיכולים למלא את הצרכים האלה. אם כבר זיהית את התכונות שרצית ומצאת אותן בשעון או כמה שעונים או אומגה או צ'ופרד, אז יש לך את כל השיקולים האחרים שהוזכרו במאמר כדי לעזור לך להחליט מה נכון עבורך. למרות שלפעמים זה פשוט מסתכם בהתראה. אתה יכול למצוא שעון שלא מציע את האחריות הטובה ביותר אבל זה שעון ממש חם למראה שאתה באמת אוהב, ואז ללכת על זה! אתה צריך להיות השופט בסופו של דבר.

אז, עם זאת, איזה סוג של שעונים הוא הטוב ביותר עבורך?

עיין בשעונים של צ'ופרד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *