היו לנו הרבה אנשים ששאלו אותנו על קניית שעוני יוקרה בבעלות מראש לאורך השנים. הנה הטיפים הטובים ביותר לרכישת שעון יוקרה בבעלות מראש.

2020 האולטימטיבי בבעלות מראש יוקרה שעונים קונים מדריך

כן, יש דרך להיות מוכן כך שאתה הולך מרוצה עם השעון שאתה בוחר. כמו כל רכישה גדולה, היא דורשת בדיקת נאותות והבנה טובה של שוק שעוני היוקרה בבעלות מראש.

1.   להכיר את הסוגים השונים של שעונים בבעלות מראש

ישנם סוגים שונים של שעונים מראש weâll להסביר את ההבדלים ביניהם מהחדש ביותר הבכור.

2.     מציאת השעון המושלם שלך מראש בבעלות

זוהי בדרך כלל בחירה אישית מאוד כמו שיש הרבה ייחודי ושעונים איקוניים רבים כי הם פופולריים בקהילה איסוף השעון ואם אתה לא בטוח איזה לבחור, ייתכן שתרצה קודם לשאול את עצמך מה תכונות שאתה מחפש בשעון בבעלות מראש. אז תעבדי משם.

3.     קביעת מה מניע אותך לקנות שעון יוקרה משומש

4. איך הוא שעון בבעלות מראש מוערך?

הרבה גורמים מוערכים בהערכת השווי של שעון בבעלות בעבר. נקודות ההערכה הבאות צריכות להיחשב הן בעת הרכישה והן בעת מכירה או מסחר של שעון יוקרה משומש. רעיון מאיפה מגיע הערך עוזר לקבוע מדוע ייתכן שתראה שניים מאותם דגמי צפייה אך עם מחירים שונים.

חלק מהדברים הברורים יותר הנחשבים הם:

חלק מהדברים לא כל כך ברורים כי הם נחשבים מאוד יכול לגרום הבדל מחיר הם:

5.     טיפים על איך להבין איך להבין את המירב עבור הכסף שלך

לפעמים מקרה watchâs מראש הוא במצב די טוב ללא שריטות או שקעים מורגש, אבל רצועת העור כבר נשחק כבר לא נראה חדש. רכישת רצועה חדשה לגמרי מהיצרן היא תמיד אופציה. שים לב כי כמה רצועות עור יצרן OEM (יצרן ציוד מקורי) יכול בקלות לעלות כמה מאות דולרים ולמעלה, אבל הם יכולים להוסיף ערך לשעון.

אם במקרה השעון יש כמה שריטות אור על זה ואתה רוצה לגרום לו להיראות חדש ככל האפשר, אתה יכול לקבל את זה מלוטש. לפעמים זה יעזור עם ההופעות האסתטיות של שעון בבעלות מראש. שים לב שליטוש יתר של שעון עלול לגרום לו לאבד חלק מהערך שלו.

הנה טריק מגניב על איך להשיג אחריות מורחבת. לאחר שליחת שעון לתיקונים או שירות מהיצרן, המפעל בדרך כלל להנפיק אחריות עם השעון. אמנם זה לא יכול להיות אותה תקופת אחריות כפי שאתה מקבל עם מודל חדש לגמרי זה עלול לקנות לך קצת שקט נפשי.

לידיעתך, עושה את האמור לעיל לעתים קרובות אומר מחכה זמן רב כדי לקבל את השעון שלך בחזרה מהמפעל וכל מותג יש זמני תפנית משלו. זה בכל זאת שווה להצביע על זה.

השתמש בלחצן שלהלן כדי לעיין בכמה שעוני יוקרה גדולים בבעלות מראש.

םמג

םמג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *