בואו לקבל מבט מקרוב וסקור שעון Hublot מרשים למדי. תהנו מהחוות שלנו על המפץ הגדול של המפץ הגדול של הובלוט UNICO לוח שנה תמידי 45 מ"מ בקינג גולד.Â

ניתן לייחס חלק גדול מההצלחה של Hublotâs לרוחם היצירתית והחדשנית ולשימוש היצירתי שלהם בחומרים פחות מסורתיים, שבסופו של דבר מאפשרים להם לזרוח בבהירות בקרב עמיתיהם המבוגרים והמנוסים יותר. המפץ הגדול של Hublot UNICO לוח שנה תמידי 45mm שנסקר היום הוא דוגמה מושלמת של כל הנקודות הנ"ל. זה לא רק מכיל סיבוכים גבוהים; יש לו מראה ייחודי ומשתמש סגסוגת קניינית בלעדית Hublot. אז בוא נעשה את זה, בסדר?

המפץ הגדול Hublot UNICO לוח שנה תמידי 45mm סקירה

בואו נתחיל עם המכניקה של השעון הזה לפני שניכנס לאסתטיקה. מנגנון הכרונוגרף אינו מגוון פקה actuated אלא, Hublot משתמש הכרונוגרף גלגל עמודה שהוא טוב יותר ויש לו פעולה חלקה יותר. הכרונוגרף כולל פונקציית Flyback, ומאפשרת לך לעצור ולאפס את שעון העצר בלחצן לחצן.

הכרונוגרף משתמש ביד שנייה מרכזית גדולה עם קצה אדום. קיימים שני חוגות משנה המשויכות לרונוגרף; יש דלפק של 30 דקות במיקום 9 oâclock; יש גם דלפק של 12 שעות במיקום של 6 oâclock.

חלון שלב הירח ניתן למצוא במיקום 3 oâclock בעוד לוח השנה התמידי מציע את היום בשבוע בחיוג משנה הממוקם במיקום 6 oâclock, יום בחודש ושניות ריצה קטנות ב 12 oâclock ואת החודש ואת המחוון שנה מעוברת ב 9 oâclock עמדה.

תכונות אלה מתאפשרות על ידי HUBlot קליבר הבית UNICO HUB1270. Â מקרה זהב המלך מוברש הוא התכונה הייחודית היחידה על השעון הזה. מערכת שחרור מהירה מאפשרת שינוי רצועה מהירה בלחצות כפתור הממוקם על הברגים של המפץ הגדול Unico תמידי לוח שנה לצפות.

השעון מהודוק לפרק כף היד שלך עם רצועת גומי שחורה בעלת מרקם מצולע וטיטניום שחור מצופה PVD עם אבזם לחצן המלך זהב 18kt.

החוגה השלדת בעלת עומק מדהים וכוללת סמני שעה בהגה זהב, כמו גם תת-מחייגים שחורים עם אותיות לבנות וסמנים אדומים. הידיים וסמני השעה בהשוהים זהב יש מילוי זוהר ואת ההיקף של החוגה יש ספרות מודפסות לבן באמצעות גופן בסגנון סטנסיל נחמד עם רצועה דקות / שניות מודפסאדום.

הצד האחורי של הממקרה משתמש בגביש ספיר שקוף אשר מאפשר לך להציץ בתנועת HUB 1270; תנועה אוטומטית של 4Hz / 28,800 VpH המורכבת מ-46 תכשיטים ו-416 חלקים. קליבר זה יכול להחזיק את כוחו במשך כ 72 שעות רצופות כאשר פצע מלא.

הלוח הוא שחור ויש לו גימור מוברש דק והוא מהוהדק למקרה עם 6 ברגים בצורת H סביב החוגה ועוד שני ברגי מיקרו משני צידי החוגה על âearsâ. בעוד העיצוב של מקרה זה נועד להיראות כמו אשנב הצללית שלה יש דמיון חזק לזה של נאוטילוס Patek אשר יש דומה âearsâ משני הצדדים נותן לו את אותו המראה. עם זאת, זהו מראה ספורטיבי יותר ומציע תכונות רבות יותר באותו מחיר או פחות מזה של נאוטילוס.

אבל מעולם לא נתתי להם .את ההזדמנות לזכות בכבוד שלי הם תמיד נראו לי כמו מותג אופנתי אבל לא משהו שיעמוד במבחן הזמן. עם שעונים כאלה אף, Iâm מתחיל באמת להאמין שהם יהיו, כי weâ יהיה לראות שעונים מרשימים יותר כמו אלה בעתיד לא כל כך רחוק.

דגם ים-Â Preowned

םמג